joi, 9 octombrie 2008

Trandafirul rosu







Sambata trecuta a fost nunta Andradei,o mai veche cunostinta a mea.La acest eveniment Nona a fost domnisoara de onoare si a purtat rochia din imaginile de mai sus.Rochita este realizata din tafta creponata si tul,iar captuseala din serj.Tiparul pentru aceasta rochita l-am realizat chiar eu.Pe corsetul rochitei am aplicat paiete transparente,pentru a da un pic de stralucire, iar pentru a dinamiza intreaga tinuta ,in parul Nonei am prins un trandafir rosu.O astfel de rochita se poate realiza pentru fetitele ce au varsta cuprinsa intre 7 ani si 11 ani.Pretul este de 190 lei.



4 comentarii:

Anonim spunea...

a dream in white;) with a picture-pretty daughter;)

glg Marion

Steffi spunea...

Wow...that´s a dreamful beautiful dress!Perfect as a dress for a wedding!

marrya spunea...

Mie imi place tare mult rochita aceasta este superba:) Se vede ca te pricepi... Cat despre povestea aceea este de domeniul trecutului, am trecut peste, iar acum sunt fericita alaturi de un om care ma iubeste si apreciaza cu adevarat:)

Anonim spunea...

jolis vêtements sur très jolie petite fille !!! elle a de la chance d'avoir une maman comme toi !

About Me

Fotografia mea
Iubesc tot ceea ce este frumos...

Links